22 Ağustos 2015 Cumartesi

Nina Simone - I Put a Spell On You Türkçe Çeviri - Video















































Nina Simone  - I Put a Spell On You

Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )



























Nina Simone  - I Put a Spell On You Şarkı Sözü Videosu










Nina Simone  - I Put a Spell On You  Türkçe Çeviri 










I put a spell on you, cause you´re mine


Sana büyü yaptım çünkü benimsin





You better stop the things that you do


Yaptığın şeyleri bıraksan iyi olur





I ain´t lyin´, no I ain´t lyin´


Yalan söylemiyorum, hayır yalan
söylemiyorum





You know I can´t stand it, you´re runnin´ around


Biliyorsun beni oyalamana katlanamıyorum





You know better daddy


Sen daha iyi bilirsin babacık





I can´t stand it cause you put me down


Katlanamıyorum çünkü beni yüzüstü
bırakıyorsun





I put a spell on you, because you´re mine


Sana büyü yaptım çünkü benimsin





You´re mine


Benimsin





Oh Yeah


Ah evet





I love ya, I love you, I love you


Seni seviyorum, seni seviyorum, seni
seviyorum





I love you anyhow


Ne olursa olsun seni seviyorum





I don´t care if you don´t want me


Beni isteyip istememeni önemsemiyorum





I´m yours right now


Tam şimdi seninim





You hear me


Duy beni





I put a spell on you, because you´re mine


Sana büyü yaptım çünkü benimsin









Kelime Bilgisi






'Put a Spell On' Ne Demek?


Büyü yapmak demektir.






















'Can't Stand' Ne Demek?


Katlanamamak, dayanamamak anlamlarına gelir. 
















'Can't Stand' Cümle İçinde Kullanılması





I can't stand rude people. ( Kaba insanlara katlanamıyorum. )


I can't stand working in this factory. ( Bu fabikada çalışmaya katlanamıyorum. )












'Can't Stand' Gerund or Infinitive?





Bu yapı daha çok gerund ( Ving ) ile kullanılır ancak infinitive ( to ) kullanımı da mümkündür. Yani can't stand hem gerund hem infinitive ile kullanılabilen fiillere girer. Ancak, kullanımlar arasında anlamsal minik bir fark vardır.





I can't stand working in this factory. ( Bu cümleyi söyleyen kişi fabrikada çalışmaktadır ve bu duruma katlanamamaktadır. )





I can't stand to work in this factory. ( Bu cümleyi söyleyen kişi fabrikada çalışma ihtimaline katlanamamaktadır. )













Marilyn Manson  - I Put a Spell On You Şarkı Sözü Videosu


 










Annie Lennox - I Put a Spell On You Şarkı Sözü Videosu















TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )




0 yorum:

Yorum Gönder